vil inden længe være forældet, hvilket vil mindske din brugeroplevelse på danskespil.dk. Vi anbefaler derfor, at du opgraderer til en nyere version.

Den 20. august skete der en ændring med din spilkonto hos Danske Spil.I stedet for én spilkonto, hvorfra du kan spille alle vores spil, skal du spille fra en separat konto hos hvert af vores to datterselskaber. En spilkonto hos Danske Licens Spil – BLÅ KONTO, og en spilkonto hos Danske Lotteri Spil – RØD KONTO.

Log ind på din spilkonto fra spilsiderne
Du kan logge ind på RØD KONTO eller BLÅ KONTO med NemID eller brugernavn og adgangskode. Bemærk, at det ikke længere er muligt at logge ind på din spilkonto fra forsiden af danskespil.dk.

Log ind Blå konto Log Ind Rød konto

Danske Licens Spil –  BLÅ KONTO

Danske Lotteri Spil – RØD KONTO

 

Ændringen skyldes et krav fra myndighederne. Af konkurrencemæssige årsager må spil udbudt af Danske Spils to datterselskaber ikke længere udbydes fra samme spilkonto. Spil udbudt af Danske Lotteri Spil, der ikke er i fri konkurrence, og spil udbudt af Danske Licens Spil, der er i fri konkurrence, skal derfor nu afvikles fra to separate spilkonti.

Hvad betyder det for dig?

  • Du kan fortsat bruge dit eksisterende login
  • Din spilhistorik fremgår af de nye konti
  • Du spiller stadig fra danskespil.dk, mobil eller app præcis som i dag
  • Har du et PLUS abonnement fortsætter det helt uændret efter konto-opdateringen

Artiklen forsætter nedenfor