vil inden længe være forældet, hvilket vil mindske din brugeroplevelse på danskespil.dk. Vi anbefaler derfor, at du opgraderer til en nyere version.

Fjernsupport

Fjernsupporten foregår ved hjælp af programmet TeamViewer, som giver mulighed for at kundecenter medarbejderen kan se hvad der foregår på din skærm, og evt. hjælpe med at styre din computer for at løse den fejl der opleves.

Klik her for mere information om TeamViewer

Nærværende vilkår gælder for de kunder, der ønsker at modtage fjernsupport fra Danske Spil koncernens kundecenter.

Ved accept af nærværende vilkår, accepterer du, at en medarbejder fra Danske Spil koncernens kundecenter, ved hjælp af TeamViewer, opretter forbindelse til din computer, og at medarbejderen midlertidigt får kontrol over din computer og/eller kan følge din skærm under fjernsupporten.

Det bemærkes, at du til enhver til kan afbryde fjernsupporten.

Vi anbefaler, at du alene har de for fjernsupporten relevante programmer åbne, når fjernsupporten begyndes.

Det er dit eget ansvar at foretage sikkerhedskopiering af f.eks. software, data og filer, som måtte ligge på din computer.

Du accepterer, at Danske Spil koncernen, herunder dets medarbejdere, ikke under nogen omstændigheder kan gøres ansvarlig for nogen form for skade eller tab, som måtte opstå som følge af fjernsupporten, herunder, men ikke begrænset til; datatab, skader på software samt følgeskader og indirekte skader, herunder, men ikke begrænset til; driftsforstyrrelser, tabt arbejdsfortjeneste og tabt omsætning.

Ved at klikke på nedenstående bekræfter du, at have læst og accepteret nærværende vilkår for fjernsupporten, som herefter begyndes.

Begynd fjernsupport
Begynd fjernsupport til MAC
Tjek din computer, ved at klikke på linket herunder.
Fjernsupport
Ønsker du at sende en klage, give ris/ros til/om vores Kundecenter eller give ris/ros til forhandlere af vores produkter, kan du gøre det ved at klikke på linket herunder
Hvor sundt er dit spil?