vil inden længe være forældet, hvilket vil mindske din brugeroplevelse på danskespil.dk. Vi anbefaler derfor, at du opgraderer til en nyere version.

Spørgsmål & svar (FAQ)

Herunder kan du finde svar på mange ofte stillede spørgsmål (FAQ).

Hvis ikke du kan finde svaret på dit spørgsmål, er du velkommen til at skrive en mail til kontakt@danskespil.dk eller ringe til vores Kundecenter på tlf. 3637 1999.

Tekniske problemer

Oplevelsen af tekniske problemer på danskespil.dk (i Internet Explorer) kan i mange tilfælde løses ved at gøre følgende:

  1. Gå ind i "funktioner" (i toppen af din skærm) og vælg "internetindstillinger".

  2. Slet dine cookies og midlertidige filer (to knapper midt i vinduet)

  3. Vælg fanebladet "beskyttelse af personlige oplysninger". Her skal du sikre dig, at skyderen højest står på "mellem".

  4. På samme faneblad kan du trykke på knappen "websteder". Her skal du eksplicit tilføje danskespil.dk til listen over sider, hvor cookies må gemmes.

  5. Vælg nu fanebladet "sikkerhed" og tryk på knappen "brugerdefineret niveau". Her skal du finde indstillingerne "adgang til datakilder på tværs af domæner" og "flyt vinduer og rammer på tværs af forskellige domæner". Disse to indstillinger skal være aktiveret.

  6. Genstart herefter din browser.

Grafiske problemer

Hvis du f.eks. ikke kan se "MIN SIDE" eller få lov at se Lotto spillet, kan det også skyldes, at du skal opdatere Adobe Flash Player

Klik her for at opdatere Adobe Flash Player

På denne side bliver du bedt om at downloade eller opdatere din eksisterende Adobe Flash Player.

Har du problemer med at se dele af danskespil.dk, kan det skyldes, at du har zoomet ind på siden. Du skal derfor prøve at zoome ud igen i din browser.
Dette kan gøres ved at klikke på CTRL samtidig med der trykkes på - tasten

Når jeg klikker på MIN SIDE, kommer der blot en hvid skærm frem?

  1. Gå i "funktioner" - "internetindstillinger" - "avanceret".

  2. Her skal du fjerne fluebenet i den indstilling, der hedder "gem ikke krypterede sider på disk".

  3. Genstart herefter din browser.

Hvilken browser kan jeg bruge til at spille på danskespil.dk?
Når du spiller på danskespil.dk, kan du som minimum bruge følgende browsere: Internet Explorer fra version 9 og frem, Chrome, Firefox og Safari.

Spørgsmål og svar vedrørende Plus abonnement.

Hvordan vælger jeg mine egne tal, når jeg opretter mit Plus abonnement?
Du skal først oprette en konto (på forsiden af danskespil.dk oppe i højre hjørne).
Derefter skal du logge på din profil og gå ind på "MIN SIDE".
Her skal du klikke på "Plus abonnement" blandt overskrifterne i venstre side.
Her kan du så starte et PLUS abonnement, hvor du kan vælge dine egne tal.

Hvorfor går der så lang tid (op til næsten to måneder), før jeg deltager i min første trækning?
Du kan først nå at komme med i det Betalingsservice træk, der bliver genereret i slutningen af næste måned og gennemført i starten af den efterfølgende måned. Herefter går der yderligere 10-12 dage, før Danske Spil modtager pengene fra Betalingsservice. Og først derefter kan vi købe din første kupon til dig.

Jeg er blevet trukket penge på min bankkonto, men jeg modtager ingen kuponer/deltager ikke?
Du bliver trukket penge den første hverdag i hver måned. Denne betaling dækker en periode, der går fra den 23. dag i samme måned til den 22. dag i den efterfølgende måned. Denne forsinkelse skyldes, at Danske Spil først modtager din betaling fra Betalingsservice 10-12 dage, efter at den er trukket fra din bankkonto.

Hvordan opsiger jeg mit Plus abonnement?
Du opsiger dit abonnement ved at afmelde Betalingsserviceaftalen via din bank/netbank. Så stopper abonnementet automatisk, når den periode, som du allerede har betalt for, er udløbet.
 
Hvordan ændrer jeg den konto, hvor mine gevinster skal overføres til?
Af sikkerhedsmæssige årsager skal du kontakte os, hvis du vil have ændret din gevinstkonto.
Du kan kontakte os på tlf. 3637 1999.
 

Spørgsmål vedrørende Spilkonto

Hvordan udbetaler jeg penge fra min spilkonto til min bankkonto?
Det kan du gøre på "min side" - "indbetaling/udbetaling". Her kan du både overføre penge til din bankkonto, og du kan overføre penge fra din poker/casino konto til din spilkonto.


Tjek din computer, ved at klikke på linket herunder.
Fjernsupport
Ønsker du at sende en klage, give ris/ros til/om vores Kundecenter eller give ris/ros til forhandlere af vores produkter, kan du gøre det ved at klikke på linket herunder
Hvor sundt er dit spil?