Corporate spil med omtanke

Ring til hjælpelinjen for rådgivning om spilleafhængighed på 70222825

For Danske Spil er det vigtigt, at vores kunder spiller med omtanke. 

Heldigvis er spil lig med god underholdning for langt de fleste af danskere, men for nogle udvikler det sig til et problem. Vi er meget bevidste om den risiko, og at vi har et ansvar for, at spil forbliver med at være den underholdning, det er tiltænkt. Vi ønsker ikke at tjene penge på spilleafhængighed, og derfor arbejder vi målrettet for at forebygge og bekæmpe ludomani. 

På denne side kan du læse om, hvad du som spiller skal være opmærksom på og få gode råd til at spille med omtanke. Du kan også finde information om de værktøjer, som Danske Spil stiller til rådighed, teste dine spilvaner, finde links til behandlingstilbud og meget mere.

Nyhed:

Den 2. juli 2019 introducerer Danske Spil to nye værktøjer, som vores kunder vil møde, når de spiller hos os. Værktøjerne skal gøre det nemt for at få overblik over sit spilforbrug og blive mindet om hvor meget tid, man bruger på at spille. 

• Du skal sætte din indbetalingsgrænse

Ved næste indbetaling til BLÅ KONTO beder vi dig om at tage stilling en personlig indbetalingsgrænse. Du vælger selv, om din indbetalingsgrænse skal være daglig, ugentlig eller månedlig. Når du har sat din grænse, kan du spille videre, og du kan altid ændre din grænse efterfølgende. Hvis du sætter din grænse op, træder ændringen først i kraft efter 24 timer.

• Du får besked om dit spilforbrug

Når du spiller på web og vores apps, vil du ind imellem blive mindet om, hvor længe du har spillet, og hvad dit forbrug har været. Så kan du selv tage stilling til, om du vil fortsætte med at spille eller logge ud og tage en pause.