23. oktober 2017Fejl på præmieudbetalingen på 3. og 4. præmier på Lottotrækningen lørdag d. 21. oktober 2017 (uge 42).
Har du vundet en 3. præmie eller 4. præmie i Lottotrækningen lørdag den 21. oktober 2017, og har du fået udbetalt din gevinst i en butik inden mandag d. 23. oktober kl. 13.30?
Så har du ikke fået udbetalt hele din gevinst.
Hos Danske Spil har vi haft en IT-fejl på udbetalingerne af 3.- og 4. præmier på Lottotrækningen, hvilket vil sige, at de kunder, der har fået udbetalt deres gevinst på 3. og 4. præmier, ikke har fået det fulde beløb.
For 4. præmier, hvor man har haft 5 rigtige, har kunder fået udbetalt 16 kr. for lidt
For 3. præmier, hvor man har haft 6 rigtige, har kunder fået udbetalt 452 kr. for lidt.
Hvis du har spillet online, vil du automatisk få overført det manglende beløb til din spilkonto hurtigst muligt.
Har du spillet hos en forhandler og fået for lidt udbetalt på din 3. eller 4. præmie, fordi du har hentet din gevinst før kl. 13.30 mandag d. 23. oktober, skal du naturligvis have muligheden for at få dem udbetalt.
For at få det, skal du:
Sende en e-mail til Danske Spils kundecenter på lottofejl@danskespil.dk
I den mail skal du oplyse:
- Fulde navn
- Hvilken præmie du har fået udbetalt ( 3. eller 4. præmie)
- Hvor og hvornår du har afleveret din kupon for at få udbetalt din gevinst.
- Dit registrerings- og kontonummer, hvor du ønsker pengene overført
Kundecenteret vil derefter vurdere sagen og overføre pengene til den oplyste konto, hvis du er berettiget hertil.
Vi undskylder og beklager fejlen
Venlig hilsen
Danske Spil