Tilbage

Hvordan lukker/spærrer jeg min spilkonto (RØD eller BLÅ konto)?

Svar:
Hvis du ønsker at lukke eller spærre din Rød eller Blå spilkonto, skal du logge på den pågældende spilkonto via app eller web.

- Web: Tryk på personikonet øverst til højre -> "Selvudelukkelse/Luk konto"

- Lotto App: Tryk på personikonet øverst til højre -> "Min konto" -> "Rediger profil" -> Scroll ned i bunden til "Spær/luk konto"

- Oddset App: Tryk på personikonet øverst til højre -> "Indstillinger" -> Scroll ned i bunden til "Spær/luk konto"

Herefter vil du blive præsenteret for to muligheder, enten LUK KONTO eller SELVUDELUKKELSE. 

LUK KONTO: Din konto bliver lukket, men du kan oprette dig igen på et senere tidspunkt.

SELVUDELUKKELSE: Her skal du vælge i mellem 24 timer, minimum 30 dage og en endelig udelukkelse(min. 1 år). Hvis du udelukker dig i en periode, vil du ikke kunne spille online eller hos forhandlere i denne periode. Hvis du vælger en "endelig udelukkelse" lukkes din konto, og du vil tidligst kunne oprette dig igen om 1 år.

Hvis du oplever udfordringer med at lukke eller spærre din spilkonto, kan du ringe til vores Kundecenter på 36 72 80 80.
 
Tilbage

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Hjælp os med at blive bedre til næste gang.

Tak for dit svar. Vi er glade for din positive feedback.

Tak for dit svar. Det var ærgerligt at du ikke fandt det du søgte. Husk, at vi sidder klar til at hjælpe dig. Brug vores kontaktformular eller chatten i nederste højre hjørne af din skærm.