Tilbage

Præmieudbetaling på danskespil.dk/vinder - fejlbeskeder


 

Forkert spilkvitterings nummer (tastet forkert 5 gange) 

Jeg modtager følgende fejlmeddelelse på danskespil.dk/vinder:  

"Spilkvitteringsnummeret er tastet forkert fem gange. Kontakt venligst Kundeservice på tlf. 36 72 80 80". 

Svar: 
Hvis vores system registrerer, at du har indtastet et ugyldigt præmiebevisnummer fem gange, vil der af sikkerhedsmæssige årsager blive blokeret for flere indtastninger fra det samme NEM-ID. Blokeringen bliver automatisk ophævet efter 24 timer fra din sidste indtastning. Du skal derfor vente 24 timer, før du igen forsøger at foretage en udbetaling. 

 

Ingen præmie / Spil ikke afgjort / Præmie ikke klar til udbetaling 

Jeg modtager følgende fejlmeddelelse på danskespil.dk/vinder: 

”Der er ingen præmie på det indtastede nummer. Kontroller at du har tastet rigtigt og at spillet er afgjort eller prøv igen senere. Oplever du stadig fejl, kontakt Kundeservice på tlf. 36 72 80 80.” 

Svar: 

Kontroller at spillet er endelig afgjort og at der er en præmie på spilkvitteringen. I nogle få tilfælde kan der være forsinkelse i vores system. Oplever du dette skal du bare vente med at prøve igen. 

 

Aldersverifikation 

Jeg modtager følgende fejlmeddelelse på danskespil.dk/vinder: 

”Aldersbegræsning. Danske Spil tillader kun at udbetale præmier til personer over 16 år på talspil. Du kan afslutte ved at klikke på ”log ud” herunder.” 

Svar: 

Danske Spil kræver at du er over 16 år ved køb af talspil hos forhandleren. Det samme gælder præmieudbetalingen jf. gældende spilleregler. 

 

Præmie allerede udbetalt 

Jeg modtager følgende fejlmeddelelse på danskespil.dk/vinder: 

”Denne kupon ser desværre ud til allerede at være udbetalt. Hvis det ikke burde være tilfældet, kontakt venligst Kundeservice på tlf. 36 72 80 80.” 

Svar: 

Besked vises hvis præmien på det indtastet spilkvitteringsnummer allerede er udbetalt. 

 

Ingen kvitteringsmail 

Jeg modtager ingen kvitteringsmail, når jeg har foretaget en udbetaling på danskespil.dk/vinder. Hvad skyldes det? 

Svar: 

Den manglende mail skyldes ofte, at du tidligere har frabedt dig at modtage mails fra os. Hvis du ikke har frabedt dig mails, tjek venligst dit spamfilter. Den manglende mail har ingen indflydelse på den forestående udbetaling. Du vil under normale omstændigheder modtage gevinsten indenfor 1-3 hverdage. 

 

Tilbage

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Hjælp os med at blive til næste gang.

Tak for dit svar. Vi er glade for din positive feedback.

Tak for dit svar. Det var ærgerligt at du ikke fandt det du søgte. Husk, at vi sidder klar til at hjælpe dig. Brug vores kontaktformular eller chatten i nederste højre hjørne af din skærm.