TilbageSpil-id præmiesøgning
Jeg får besked om, at min gevinst allerede er udbetalt, når jeg præmiesøger mit spil. Hvorfor?
Hvis der er gået mere end 10 dage, siden dit væddemål blev afgjort, er gevinsten overført til din NemKonto. Bemærk dog, at der kan gå 2 bankdage fra Danske Spil overfører pengene, til de står på din konto. Har du vundet et beløb på mere end 5.000 kr., så udbetales beløbet til din NemKonto med det samme, og du har derfor ikke muligheden for at præmiesøge spilkvitteringen. Du kan se dine gevinster – og hvordan gevinsterne er udbetalt – under ”Afsluttede Spil” på din spilkonto her .
Hvordan kan jeg få min gevinst, hvis jeg har spillet med Spil-id?
Hvis du har gevinst på et spil, som du har registreret med dit Spil-id, vil gevinsten fremgå af din spilkonto. Du har 10 dage til at hente din gevinst hos en forhandler eller selv overføre pengene til din NemKonto via din spilkonto. Efter 10 dage overføres præmien automatisk til din NemKonto, hvis du ikke har foretaget dig noget. Bemærk, at gevinster over 5.000 kroner ikke kan udbetales hos forhandlerne, men derimod overføres til din NemKonto, så snart væddemålet er afgjort.
Hvorfor skal jeg bruge Spil-id ved køb og præmiesøgning af Oddset, Tips og Dantoto hos forhandlerne?
Pr. 1. oktober 2023 er det et lovkrav, at du skal benytte Spil-id ved både køb og præmiesøgning af Oddset, Tips og Dantoto hos forhandlerne. På den måde sikrer man, at spil ikke kan spilles af unge under 18 år, eller være genstand for hvidvask eller snyd.
Hvorfor kan jeg kun præmiesøge mine egne spilkvitteringer?
Pr. 1. oktober 2023 er det et lovkrav, at du skal benytte Spil-id ved præmiesøgning af Oddset, Tips og Dantoto hos forhandleren. For at sikre, at gevinsten altid udbetales til rette ejermand, kan du kun præmiesøge de spilkvitteringer, du selv har spillet med dit Spil-id. TilbageFik du besvaret dit spørgsmål?
Hjælp os med at blive bedre til næste gang.
Tak for dit svar. Vi er glade for din positive feedback.
Tak for dit svar. Det var ærgerligt at du ikke fandt det du søgte. Husk, at vi sidder klar til at hjælpe dig. Brug vores kontaktformular eller chatten i nederste højre hjørne af din skærm.