Tilbage

To konti. Samme spilmuligheder

Den 20. august 2018 skete der en ændring med kundernes spilkonti hos Danske Spil.

I stedet for én spilkonto, hvorfra man kunne spille alle vores spil, skal man nu til at spille fra en separat konto hos hvert af vores to datterselskaber. En spilkonto hos Danske Licens Spil – BLÅ KONTO, og en spilkonto hos Danske Lotteri Spil – RØD KONTO.

Ændringen skyldes et krav fra myndighederne. Af konkurrencemæssige årsager må spil udbudt af Danske Spils to datterselskaber ikke udbydes fra samme spilkonto. Spil udbudt af Danske Lotteri Spil, der ikke er i fri konkurrence, og spil udbudt af Danske Licens Spil, der er i fri konkurrence, skal derfor nu afvikles fra to separate spilkonti.

 

Har du spørgsmål vedrørende din spilkonto, kan du kontakte vores Kundecenter på telefon 36 72 80 80 eller kontakt@danskespil.dk.
Tilbage

Fik du besvaret dit spørgsmål?

Hjælp os med at blive til næste gang.

Tak for dit svar. Vi er glade for din positive feedback.

Tak for dit svar. Det var ærgerligt at du ikke fandt det du søgte. Husk, at vi sidder klar til at hjælpe dig. Brug vores kontaktformular eller chatten i nederste højre hjørne af din skærm.